Әлмәт таңнары

24 июль 2015 яңалыклары

  • 24 июль 2015 - 08:30
    Әлмәттә юл һәлакәтендә 23 кеше үлгән (+ инфографика)
    5 июльдә авылга барган вакытта Казан-Оренбург юлында зур бөкегә тап булдык. Автотрассада бөке хасил булдымы - хәерлегә түгел инде. Димәк, алда авария...
    1146
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 08:08
    "Мин паркта" бәйгесендә җиңеп, кемнәр бушлай билетлар отты ?
    Бер айга якын вакыт барган бәйгегә, ниһаять, йомгак ясалды. Беренче урын 451 тавыш белән Рамир Ризвановка, икенче урын Самира Мөхәммәдиевага (420 тавыш), өченче урын Фәнүзә, Илүзә, Азат Гобәйдуллиннарга ( барлыгы 153 тавыш җыйдылар) бирелә. Җиңүчеләрне 26 июль көнне сәгать 16:00 дә парк сәхнәсендә көтеп калабыз! Барлык катнашучыларга да рәхмәт!
    2084
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 08:02
    Йөзү сәламәтлеккә ничек тәэсир итә?
    Йөзү сәламәтлекне ныгыта, ябыктыра, стресстан котылырга ярдәм итә һәм болар гына да түгел...
    2402
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 07:05
    "Әлмәт таңнары" журналистлары Ижауга сәяхәт кылды
    Ел да редакция хезмәткәрләре белән Россиянең иң матур шәһәрләренә сәяхәт кылу матур бер традициягә әйләнде. Узган көздә Уфага барып, андагы лимоннар аллеясыннан тәэсирләнеп кайтсак, быелгы җәйдә безгә Удмуртия башкаласы Ижауны күрү насыйп булды.
    689
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 07:02
    Фотоядкарь рубрикасына сез дә кушыла аласыз
    "Әл­мәт таң­на­ры" бү­ген яңа, "Фо­то­яд­карь" руб­ри­ка­сы ача. Ул га­зе­та уку­чы­ла­ры­быз­га кы­зык­лы бу­лыр дип ыша­на­быз.
    3090
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 06:56
    “Итальяннар” әлмәтлеләрне нәрсә белән сыйлый?
    Яң­гыр­лы-ко­яш­лы, эс­се­ле-су­ык­лы бы­ел­гы җәй нин­ди ге­нә бул­са да үзе­не­кен итә - адәм ба­ла­сы­на җи­теш­ле сый-нигъ­мәт­лә­рен би­рә то­ра. Ка­ен җи­лә­ген­нән баш­лан­ган хуш ис­ле ел фа­сы­лы тиз ара­да бак­ча һәм җир җи­лә­ге бе­лән дә­вам ит­те. Хә­зер ин­де кү­ңел­не дәрт­лән­де­реп, бо­рын­ны кы­тык­лый тор­ган ку­ра җи­лә­ге һәм бөр­ле­гән­гә, чия-кар­лы­ган­га чи­рат җит­те.
    1635
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 06:47
    Әлмәттә яңгырларның озакка сузылуы уңышка ничек тәэсир итәр?
    Әлмәт районы хуҗалыкларында авырлык белән булса да урак өсте бара. Көтеп алган яңгырларның озакка сузылуы белгечләрне хафага сала.
    1479
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 06:43
    Әлмәттә фатир алу җиңелме?
    Үз почмагың булуның нинди зур сөенеч икәнлеген сөйләп торырга кирәк микән?! - Бездән дә бәхетле кеше юктыр. Социаль ипотека буенча фатир алдык. Башта ай саен түлисе булгач курыккан идек. Аннан "Кеше фатирында торганга түләү түгел, үзебезнең торак, киләчәк өчен түлибез бит", дип тынычландык. Бер-бер артлы сабыйларыбыз туды. Рәхмәт социаль программаларга....
    880
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 05:33
    Әлмәт чемпионатта катнашырмы?! (+ игнфографика )
    Бүген Казанда су спорт төрләре буенча XVI дөнья чемпионаты ачыла. СССР һәм Россия тарихында беренче тапкыр уздырылачак вакыйга кысаларында дөньяның иң шәп спортчылары йөзү, ачык суда йөзү, хай-дайвинг һәм суга сикерү, синхрон йөзү һәм су полосы буенча көч сынашачак.
    1854
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 05:30
    Әлмәттә дүрт оешма эшкә чакыра
    24 июльдә 9 сәгатьтә Әлмәтнең мәшгульлек үзәгендә дүрт оешма катнашында «Кече вакансияләр ярминкәсе» булачак.
    828
    0
    0
  • 24 июль 2015 - 05:28
    Сабыйлар әти-әнисен үлемнән саклап калган
    Дүрт кешелек гаилә өч бүлмәле фатирның бер бүлмәсендә яши торган була.
    1522
    0
    0