Әлмәт таңнары

25 июль 2014 яңалыклары

  • 25 июль 2014 - 08:38
    Әлмәт кызы “Татарстан энҗесе – 2014” бәйгесендә
    Татарстанда беренче тапкыр инвалид хатын-кызлар арасында "Татарстан энҗесе - 2014" бәйгесе үткәрелә. Аның төп максаты - инвалидларның проблемаларына җәмәгатьчелекнең игътибарын арттыру, инвалидларның мөмкинлекләре турында калыпланган фикерне үзгәртү, мөмкинлекләре чикләнгән кешеләрне актив тормышка дәртләндерү.
    306
    0
    0
  • 25 июль 2014 - 07:47
    Кадер кичәсендә кешенең алдагы бер еллык тәкъдире языла, диләр. Бу хакмы?
    ­Хә­дис­ләр­дән аң­ла­шыл­ган­ча, бу кич­не ке­ше­нең бер ел­лык тәкъ­дир­на­мә­се күк­тән җир­гә үтәл­сен дип иң­де­ре­лә.
    271
    0
    0
  • 25 июль 2014 - 07:41
    Рамазан аеннан тыш ураза тотарга буламы?
    Ра­ма­зан ае тә­мам­ла­ну - ул из­ге га­мәл­ләр­не кы­лу­дан тук­тау ди­гән сүз тү­гел.
    316
    0
    0
  • 25 июль 2014 - 07:35
    Кадерле әлмәтлеләр! Мөхтәрәм мөселман кардәшләр!
    Әл­мәт му­ни­ци­паль ра­йо­ны Со­ве­ты һәм баш­кар­ма ко­ми­те­ты исе­мен­нән сез­не Ура­за бәй­рә­ме бе­лән их­лас кү­ңел­дән тәб­рик итә­без!
    18
    0
    0
  • 25 июль 2014 - 07:26
    Әлмәт үзәк Җә­мигъ мә­че­те­нә җи­бә­рел­гән Коръ­ән-ха­физ Һа­рун Олы бе­лән әң­гә­мә
    "Һәр­бер әй­бер­нең үз би­зә­ге бар, ә Коръ­ән­нең би­зә­ге бу­лып ма­тур та­выш то­ра", ди­ел­гән пәй­гам­бә­ре­без­нең хә­ди­сен­дә.
    288
    0
    0
  • 25 июль 2014 - 07:15
    Ураза гаете фазыйләтләре һәм әдәпләре турында Әлмәт шәһәре һәм районы мөхтәсибе Фәһим хәзрәт Әхмәтҗанов бәян итә
    Әл­хәм­дү­лил­ләһ, ел буе кө­теп ал­ган ура­за­быз­ның соң­гы көн­нә­ре­нә дә ки­леп җит­тек. Ир­тән­ге сә­гать­ләр­дә сә­хәр аша­дык, мул та­бын­нар­да иф­тар кыл­дык, бер-бе­ре­без­гә мәр­хә­мәт­ле бул­дык.
    514
    0
    0
  • 25 июль 2014 - 05:00
    Курчак уйнау гына түгел бу...
    Әти ми­ңа кур­чак алып кайт­ты. Аның ма­тур­лы­гы! Чә­чәк­ле кул­мә­ге­нең итә­ге­нә ак чел­тәр те­гел­гән, күл­мәк тө­сен­дә­ге яу­лы­гы ел­ма­еп тор­ган ирен­нә­рен, күз­лә­рен та­гын да ма­тур­лап, биг­рәк­ләр дә ки­ле­шеп то­ра ин­де. Әни кайт­кан­чы яңа тор­сын дип ка­гы­лыр­га да кый­ма­дым, өй­нең тү­ре­нә мен­ге­реп куй­дым. Ба­ла­чак хә­ти­рә­лә­ре буй­лап ... Эш­тән арып кайт­кан әни­ем юк­ка шул­хәт­ле...
    337
    0
    0
  • 25 июль 2014 - 04:57
    “Кәләем”не Европада да беләләр
    Кә­ләй урам­на­рын ту­ты­рып моң­лы көй агы­ла. Гамь­сез ге­нә уй­на­ган ба­ла-ча­га­ны урап узып, кап­ка тө­бен­дә бәб­кә сак­ла­ган әби­ләр­гә яшь­лек­лә­рен ис­кә тө­ше­реп, баш­ла­рын кы­сып бәй­лә­гән яу­лык­ла­рын рәт­ли-рәт­ли ише­гал­дын­да кош-корт аша­тып әвә­рә кил­гән ки­лен­нәр­нең кү­ңел­лә­ре­нә са­гыш са­лып, ке­рә­шен җы­ры та­ра­ла...
    319
    0
    0
  • 25 июль 2014 - 04:53
    Кулак кызы бәхетне Әлмәттә тапкан
    Әл­мәт­тә яшәү­че Хә­ти­бә Мос­та­фи­на 90 яшь­лек олуг бәй­рә­мен кар­шы­ла­ды. Юби­ляр­ны ту­ган кө­не бе­лән ра­йон җи­тәк­че­ле­ге дә кот­ла­ды.
    282
    0
    0