Әлмәт таңнары

4 октябрь 2012 яңалыклары

  • 4 октябрь 2012 - 12:50
    Әлмәттә "Урман утырту көне" акциясе узачак
    6 октябрьдә шәһәребездә "Урман утырту көне" акциясе узачак.
  • 4 октябрь 2012 - 12:47
    Әлмәтлелеләр спорт-бал биюләре Бөтенроссия ярышларында җиңүчеләр сафында
    Әлмәт вәкилләре спорт-бал биюләре Бөтенроссия ярышларыннан чираттагы җиңү белән кайтты.
  • 4 октябрь 2012 - 12:21
    Кадерле укытучыларыбыз, педагогик хезмәт ветераннары!
    Ихлас күңелдән сезне чын-чыннан гомумхалык бәйрәме булган Укытучылар көне белән тәбрик итәбез!
  • 4 октябрь 2012 - 10:55
    Рафаил Төхфәтуллин премиясе комитетында урак өсте
    Көз җитте исә, Рафаил Төхфәтуллин премиясе комитетында эш кабат җанланып китә. Быел моңа сылтау да бар: комитет, комиссия белән җитәкчелек итү яңа кулга - Әлмәт муниципаль районы башлыгы урынбасары, муниципаль район Советы рәисе урынбасары Ирек Рәшит улы Фәррахов вазифалыгына күчте. Яңа рәис килгәч, комиссия сафында да үзгәрешләр булды. Бүген биредә...
  • 4 октябрь 2012 - 09:10
    Сез әзерме?
    Бүген, 4 октябрьдә, Әлмәттә булып узган гражданнар оборонасы (ГО) буенча киңмасштаблы өйрәнүләр шушы сорауга җавап бирде. Мәгълүм булганча, бу чара Россиядә гражданнар оборонасы оешуга 80 ел тулуны билгеләп үтү кысаларында гамәлгә куелды. Өйрәнүләр бөтен Россия территориясендә оештырылды. Аңа федераль хакимияттән алып төбәкләрдәге хакимият органнары һәм җирле үзидарә советлары да җәлеп...
  • 4 октябрь 2012 - 08:49
    Тирән катламнарны буйсындыручылар
    3 октябрь көнне "Нефтьче" Мәдәният сараенда тантаналы шартларда Әлмәт бораулау эшләре предприятиесенең (АУБР) 60 еллык данлы юбилеен билгеләп үттеләр. Бораулаучыларны бәйрәм сәхнәсеннән ТР Дәүләт Советы рәисе Фәрит Мөхәммәтшин, "Татнефть" ААҖ генераль директоры Шәфәгать Тәхаветдинов, Әлмәт муниципаль районы башлыгы Мәҗит Салихов һәм башкалар тәбрик итте.
  • 4 октябрь 2012 - 06:35
    Газонга мендеңме – штраф көт!
    Әлмәт экологлары газоннарга, тротуарларга һәм балалар мәйданчыкларына машиналарын куючыларны әнә шулай дип кисәтә.
  • 4 октябрь 2012 - 06:30
    Юллар яңарыш кичерә
    Мәгълүм булганча, язгы ташу Иске Әлмәт, Тихоновка, Урсалы урамнарына зур зыян китергән иде. Нефтьчеләр һәрвакыттагыча беренчеләрдән булып ярдәмгә ашыктылар һәм Нахимов, Комсомольская, Аграрная урамнары юллары тиз арада тәртипкә китерелде. "Татнефть" ААҖ бу максатта 5,6 миллион сум күләмендә акча бүлде.
  • 4 октябрь 2012 - 06:24
    Фестиваль, исәнме!
    Өчесендә көн кояшлы иде. Шагыйрә Саҗидә Сөләймәнова белән танышлар, аның белән белешкәннәр 3 октябрьнең кояшлы буласын көткәннәрдер дә әле. Шагыйрә дөньяга аваз салган бу көн ел саен кояшлы булган икән бит. Моны улы Әнвәр Маликов Яшьләр үзәгендә студентлар иҗатының Саҗидә Сөләймәнова исемендәге "Тормыш, исәнме!" VI республика фестивален ачу тантанасында да...